Menü

Blog

Szem ikon

7 legjobb közösségi média automatizációs eszköz

A közösségi média lényege, hogy gyorsan reagáljunk a történésekre, a vásárlók igényeire, és az, hogy szórakoztassuk őket. Ám a bejegyzések megírása, képek készítése, a posztok ...

Bővebben
Szem ikon

Mi az a SWOT elemzés és hogyan csináld jól?

A SWOT (vagy magyarul GYELV) elemzés egy hihetetlenül egyszerű, mégis rendkívül hatékony eszköz az üzleti stratégia fejlesztésében, függetlenül attól, hogy egy induló vagy egy már ...

Bővebben
Szem ikon

Google Trends - teljes bemutató a használatához példákkal

A Google Trends segítségével bizonyos keresési kifejezések iránti érdeklődés elemezhető. A Google Trends abban segít, hogy a keresési kifejezések népszerűségét meghatározzuk ...

Bővebben
Szem ikon

Moodboard – a legfontosabb tudnivalók egy cikkben

A moodboard –ok olyan fizikai vagy digitális kollázsok, amelyek képeket, anyagokat, szöveget és egyéb design elemeket rendeznek olyan formába, amely aztán a végleges termék ...

Bővebben
Szem ikon

Linképítési technikák, amikkel növelheted organikus forgalmad

Az organikus forgalom növeléséhez foglalkoznod kell az off-page SEO-val, azaz a linképítéssel is. A linképítés során tudatosan menedzselheted a weboldaladra mutató külső ...

Bővebben
Szem ikon

Hogyan tölts fel egy blog cikket WordPress weboldaladra

Alábbi cikkemben segítséget szeretnék nyújtani azoknak, akik egy új blog cikket szeretnének WordPress weboldalukra feltölteni. Íme tehát a lépések:

Bővebben
Szem ikon

Versenytárs elemzés a gyakorlatban

A versenytárs elemzés segítségével megtudhatod kik a konkurenseid, milyen marketing stratégiát folytatnak, hogyan szerzik ügyfeleiket és mi az, amiben jobbak nálad. A ...

Bővebben
Szem ikon

Üzlet PayPal számla regisztrációja és az első lépések

Ebben a cikkben az PayPal üzleti (PayPal Business account) regisztráció lépéseit mutatom be részletesen. Mivel a PayPal folyamatosan megújítja a felületeit és ugyanarra a ...

Bővebben
Szem ikon

Webshop UX audit a magasabb konverzióért és a több bevételért

Az UX audit egy diagnosztikai eljárás, amely a weboldalak és webshopok megjelenésének és működésének hibáit segít felderíteni ezzel biztosítva a magasabb konverzió ...

Bővebben
Szem ikon

Google Cégem regisztráció és vállalkozásod adatainak megjelenítése

Minden vállalkozás számára az online világban elérhető siker egyik alapja, a Google Cégem fiók létrehozása. A Google Cégem egy ingyenes eszköz, ami segíti a vállalkozások online ...

Bővebben
Szem ikon

Google Űrlapok – hogyan használd kérdőívek, felmérések és tesztek készítéséhez

Az űrlapok az internet egyik legsokoldalúbb eszközei. Legyen szó kapcsolatfelvételről, regisztrációról, felmérésről, kérdőívről, minden esetben űrlapra van szükséged ahhoz, hogy ...

Bővebben
Szem ikon

Infografika készítés online

Az infografika az információ és a grafika szavakból képzett kifejezés. Ahogy nevéből is látszik, az infografika az információ grafikus megjelenítési formája abból a célból, hogy ...

Bővebben
Szem ikon

Google képkereső tudnivalók, tippek és trükkök

A Google Képek egy olyan szolgáltatás, amely lehetőséget biztosít a weben kizárólag képek keresésére. A szolgáltatás 2001. júliusi bemutatásától kezdve folyamatosan bővíti ...

Bővebben
Szem ikon

Mi az a SEO? A legfontosabb tudnivalók egy helyen.

A SEO mindazokat technikákat és stratégiákat foglalja magában, amelyek egy weboldal megjelenésének valószínűségét növelik az internetes keresők organikus vagyis természetes ...

Bővebben
Szem ikon

A 15 legjobb ingyenes szófelhő készítő program

A szófelhő (angolul word cloud vagy tag cloud) egy esztétikus és látványos módja a szöveges adatok vizualizálásának. Minél gyakoribb egy szó a szövegben, annál erőteljesebben ...

Bővebben