Menü

Munkáink

Piaconline

Tizenhárom budapesti piac és vásárcsarnok hivatalos honlapjaként a Piaconline.hu olyan kiemelt turisztikai célpontokat is magában foglal, mint a Vámház körúti Nagycsarnok, ezért munkánk során egy könnyen használható, a népszerű funkciókat előtérbe helyező, ám reprezentatív oldal fejlesztésére fókuszáltunk.

A havi 25-30 ezer látogató igényeinek kiszolgálása érdekében tervezéskor az ügyféltől kapott információk mellett a látogatottsági statisztikákra, valamint átfogó helyszíni felmérések eredményeire is támaszkodtunk.

A honlap egyedi funkciói közé tartozik a 48 élelmiszerkategória árait összevető árfigyelő, illetve az 1200 bérleményt listázó, pontos lokáció alapján kereshető kiadó üzlethelyiség adatbázis. A  piacok és csarnokok egyes szintjein történő eligazodást interaktív térkép is szolgálja.

Klikkmánia

Amikor az ország első keresőmarketing ügynöksége megbízott minket új honlapjának elkészítésével, tudtuk: kizárólag a legkorszerűbb analitikai, SEO és online marketing eszközök, illetve egy teljesen egyedi, aktuális trendeknek megfelelő, látványos layout jöhet szóba.

Az ügyfél elvárásának megfelelően a lehető legátláthatóbb, értékesítést támogató honlapstruktúra kialakítására törekedtünk. Kiemelt kérés volt, hogy a régi honlapon található, az értékesítés támogatásban is kiemelt szerepet játszó, szakmai blogcikkeiket Google helyezésvesztés nélkül migráljuk, így az új környezet kialakítása gondos tervezést igényelt.

A honlapot marketing automatizációs, onsite retargeting és sales rendszerekkel egyaránt integráltuk. A Klikkmánia új weboldala kiváló példája annak, amikor a cég honlapja tükrözi szolgáltatásainak kimagasló színvonalát.

Trocellen Automotive

A Usernet-nél szívesen veszünk részt nemzetközi projektekben, örömmel állunk a külföldi megbízások kihívásai elé. Ilyen volt a Trocellen GmbH Automotive ágazata is, mely Európa öt országban többszáz alkalmazottal van jelen az Audi, a BMW és a Daimler beszállítójaként.

Érthető tehát, hogy a nemzetközi cégekre jellemző igen szigorú arculati előírások figyelembevétele mellett kellett megoldást találnunk a főbb termékek minél látványosabb formában történő bemutatására.

A minimalista, letisztult honlapfelépítés ezért a nagyméretű vizuális elemekre, illetve 3D animációkra épít, de mellettük helyet kapnak a lényeges technikai paraméterekre kitérő összegzések, táblázatok is.

A legjobb felhasználói élmény érdekében az egységes, logikus oldalszerkezet könnyen átláthatóvá teszi a honlapot.

Process Solutions

Magyarország legnagyobb könyvelő cége, a Process Solutions, új honlapjának fejlesztésekor egyértelmű elvárásokat támasztott felénk: az oldalnak folyamatosan kell tudnia igazodni a dinamikusan fejlődő vállalat igényeihez. 

A felület kiemelt célja, hogy hatékonyan erősítse magát a brand-et, amikor leendő ügyfeleik számára nyújt átfogó képet az elérhető szolgáltatásokról. Ezzel párhuzamosan employer branding célokat is kell szolgálnia a jövőbeli munkatársaknak vonzó karrierlehetőségek felvonultatásával.  

A maximális siker érdekében a karrier oldal kialakításakor kreatív ügynökség, illetve egy employer branding tanácsadó közreműködésével dolgoztunk.

A honlap meleg színárnyalatai, bevonódást segítő vizuális megoldásai mögött a legmodernebb technológiai és UX alapok húzódnak meg, valódi összhangot teremtve.

Remotion

Amikor norvég, high tech ipari robotokat gyártó cég, a Remotion, a hajóiparon túl olajfúró tornyokra, szél-, és vízerőművekre is kiterjesztette tevékenységét, a szükségszerűvé vált új vállalti honlap fókuszpontjába a kibővített portfólió bemutatása került.

Az ügyfél a webes környezet fő céljaként a B2B sales támogatást, a potenciális új partnerek bevonzását jelölte meg. A nyitólapon túl ezért 15 egyedi aloldalt fejlesztettünk, melyek a maximális felhasználói élményt, valamint logikus navigációt garantálva vezetik végig az érdeklődőt a robotika világán.

Kiemelt funkcióként jelenik meg a referenciatár, illetve a látványos videó hub, fejlesztő cégként számunkra azonban a tevékenységi területenként szűrhető, robotokat, alkalmazási területeket és referenciákat összerendelő adminisztrációs felület kialakítása is izgalmas szakmai kihívást jelentett. 

Trocellen GmbH

A Trocellen GmbH évi 100 millió eurós forgalmú, Európa hét országában jelenlévő nagyvállalat, a térhálós polietilén habok piacvezető specialistája. 2016-ban mi fejlesztettük a cég előző honlapját, ezért büszkék vagyunk arra, hogy amikor négy év után időszerűvé vált egy új weboldal kialakítása, ismét a Usernet csapatához fordultak. 

A projekt során a központi oldal mellett kilenc üzletági honlap fejlesztése is megvalósult. Összetett szakmai kihívást jelentett számunkra, hogy az egységes arculat megtartása mellett a különböző üzletágak (egymástól távol álló szektorok, mint az autóipar, a professzionális sport vagy az építőipar) eltérő igényeit is maradéktalanul teljesíteni kellett úgy, a végeredmény koherens egészet alkosson.

A weboldal különlegessége, hogy az összes oldal egyetlen központi adminisztrációs felületről szerkeszthető.

Martontej

Nem csupán a márkamenedzserek, hanem a webfejlesztők számára is szerencsés együttállás, amikor egy cég új arculatának bevezetése az elöregedett honlap kiváltásával párhuzamosan valósul meg.

A Martontej esetében éppen ez történt, így az új színeket öltő vállalat valamennyi termékét bemutató weboldal a legújabb trendek mentén, a legteljesebb felhasználói élményre fókuszálva készült el.

Ezt kiválóan érzékelteti a nyitólap tej útját bemutató, látványos és nem utolsósorban a márkához való kötődést erősítő tartalma. Az innovatív hozzáállására büszke ügyfél kérésére a cég környezettudatos működése a hazai gyakorlatnál jóval hangsúlyosabb szerepet kapott.

Az egyszerű struktúrájú, logikus szerkezű honlap átláthatóságot sugall, míg a „Receptek” menüpont kedves gesztust tesz a Martontej termékeit kedvelő felhasználó felé.

MixYourNature

Ez a fenntartható, kézzel készült kozmetikumokat forgalmazó webshop igazi különlegességeket rejteget.

Az egyedileg fejlesztett konfigurátor személyre szabott szépségápolási termékek összeállítását teszi lehetővé, míg a félszáz szócikket tartalmazó alapanyag lexikon a felhasználót segíti a számára megfelelő összetevők meghatározásában.

A webes értékesítést támogató háttérfunkciókat külső rendszerek integrációjával biztosítottuk, így a webshopot összekötöttük a Barion bankkártyás fizetési megoldásával, valamint a Billingo automatikus számlázási szolgáltatásával.

A projektben a honlap fejlesztését megelőzően – legnagyobb örömünkre – a teljes márkaarculat is megtervezésre került, így a MixYourNature webshop design elemei, egyedi ikonjai teljes mértékben az arculat előírásaival összhangban vannak.

Michelin

A Michelin csoport anyacégétől különleges megbízást kaptunk: fejlesszünk egy olyan, közös hozzáférésű, jelszóval védett fájlkezelő felületet, amelyen keresztül a vállalat a világ 40 országába küldhet dokumentumokat viszonteladói számára.

Mivel az ügyfélnek megjelenésében és működésében is teljesen speciális igényeikre szabott, webalapú szoftverre volt szüksége, már meglévő alkalmazás testreszabása nem jöhetett számításba.

Az elkészült rendszer segítségével a Michelin kilenc márkájának összes dokumentuma (több terrabyte mennyiségű kép, árlista, termék leírás, brosúra) megosztható a sok száz vállalati partnerrel. A többszintű jogosultságkezelésnek köszönhetően minden felhasználó csak saját régiójának és márkáinak anyagaihoz fér hozzá – akár mobilkészülékről is.

A masszív méretű fájlkezelő alkalmazás tárhely szolgáltatását is a Usernet biztosítja. 

Comnica

Amikor a nagyvállalati telekommunikációs és ügyfélkapcsolati szolgáltatások specialistája, az UHU Systems, nevet és teljes arculatot váltott, hogy Comnica-ként folytassa tevékenységét, az átalakulás szerves részeként a vállalat régi weboldalát is megújította.

Jelen voltunk a teljes arculatváltási folyamatnál, az új márkaidentitás kialakításánál, majd elkészítettük a cég értékesítésfókuszú honlapját. Bár rövid határidővel dolgoztunk, egy minden részletében egyedileg megtervezett weboldalt sikerült elkészítenünk, amely az átadás után folyamatosan bővül új tartalmakkal.

Mivel az online hirdetések az itt kialakított landoló oldalakra vezetnek, kiemelt figyelmet szenteltünk a részletesen kidolgozott aloldalaknak. Az egyedi ikonok, látványos parallax megoldások, legújabb trendeket követő honlapstruktúra mind hozzájárulnak a megnyerő, márkahű megjelenéshez.

Magyar Vöröskereszt

A Magyar Vöröskereszt kérésére fogtunk bele az egyedi, több mint százezer tag adatait nyilvántartó, belső használatú rendszer fejlesztésébe.

Az adatbázist, mely az egyes tagokról közel 30 különböző típusú információ tárolására képes, többszintű beléptetés óvja az illetéktelen hozzáféréstől. A csaknem 200 felhasználó hozzáférését pedig funkciókra lebontott, ötszintű jogosultsági rendszer szabályozza.

A hatalmas információhalmaz felhasználóbarát kezelése érdekében a felületet tömeges importálás funkcióval is elláttuk, így az akár excel táblázatból is képes nagy mennyiségű adatot gyorsan, pár kattintást követően befogadni. Büszkék vagyunk arra, hogy a speciális igényekre tervezett tagnyilvántartó rendszer immár hét éve problémamentesen működik.
 

B+N Referencia Zrt

A B+N Referencia Zrt. egy több mint 2600 helyszínt kezelő, 5500 alkalmazottat foglalkoztató vállalat, a hazai piac legnagyobb irodaház üzemeltetője. Ügyfelei között megtalálható például a Volán és a Magyar Posta is.

A cég régi, mobilra nem optimalizált honlapjának leváltásával, egy, a 21. századi elvárásoknak megfelelő, márkaépítő, vizuális megjelenését illetően letisztult weboldal fejlesztésével bízott meg minket. Az egyeztetések során egy hagyományos felépítésű, friss és modern layout-tal büszkélkedő honlapstruktúra rajzolódott ki előttünk, amely hiánytalanul bemutatja a B+N Referencia Zrt. tevékenységi köreit.

A rugalmasan bővíthető keretrendszer lehetővé teszi a szezonális kampányok megjelenítését, illetve kiemelt helyet biztosít a cég Vedd Észre! kezdeményezésének is, mely a takarítók munkájára kívánja felhívni a figyelmet.

Endurescreens

A planetáriumok, 3D mozik speciális vetítő felületei tervezésének és gyártásának szakértője, az Endurescreens, a világ számos országában kiemelkedik versenytársai közül innovatív termékeivel, újgenerációs szolgáltatásaival.

A cég egyedi tervezésű honlapjának e prémium színvonalat kellett megragadnia és átadnia, így tervezéskor mindenekelőtt a képi világot helyeztük előtérbe. 

A végeredmény egy, a nyitólapon csempe elrendezést követő, látványos fotóanyagot felvonultató, végoldalain azonban részletes technikai információkkal és 3D modellekkel felvértezett oldal lett, mely kiválóan szemlélteti a 21. századi szórakoztatás mögött megbújó, piacvezető technológiát.

Az átlátható szerkezetű honlap kitűnő példája a lényegre törő, felhasználóbarát, transzparens vállalati hozzáállásnak, valamint a komplementer színekkel játszó friss, dinamikus webkörnyezetnek.

Optimuminfo

Vylyan Pincészet

A Vylyan Pincészet 25 éves évfordulója alkalmából készült az a rendhagyó válogatás, amelynek címkéit hét kortárs író és költő egy-egy verse és novellája valamint az ezekből készült egyedi rajzok díszitenek. A microsite ezt a kollekciót mutatja be.

Sebkezelés

A több honlappal rendelkező Harmann Rico Hungária Kft. számára a sebkezeléshez kapcsolódó termékeket bemutató weboldal fejlesztését valósítottuk meg.

A felület különlegessége, hogy egyszerre két, egymástól igen eltérő célközönséget szólít meg: a közérthető információt kereső, végfelhasználóknak szóló publikus oldal mellett létezik egy jelszóval védett környezet is, ahol orvosok és a gyógyászatban dolgozó más szakértők érik el a munkájukhoz szükséges szakmai támogatást.

Az egymástól igen távol eső két pólus kiszolgálása miatt a weboldal tervezése rendkívül aprólékos folyamat volt. Mivel a honlapra érkező látogató lehet akár végfelhasználó, akár szakmabeli is, ezért arra törekedtünk, hogy a lehető leggyorsabban és legegyszerűbb formában kapja meg a számára releváns információkat, ajánlatokat.

Deáky Kft

Az egyik legnagyobb hazai horgászkellék-gyártó cég kétnyelvű webshopját úgy alakítottuk ki, hogy a teljes, több ezer termékből álló készlet egyetlen excel táblázat beimportálásával frissíthető legyen.

Az adatstruktúra megtervezése összetett feladatot jelentett, mivel a viszonylag szűk termékpaletta a különböző szín-, súly- és kiszerelés kombinációknak köszönhetően megtízszereződött: az adatbázis több, mint 2.000 különböző termékváltozatot tartalmaz.

Így azonban, a zökkenőmentes ügyvitel mellett, lehetővé vált a kétnyelvű, két valutát használó, kis- és nagykereskedelmi árakkal egyaránt ellátott terméklista létrehozása. A webshop a beérkező megrendeléseket automatikusan továbbítja a számlázó szoftver felé, ezzel is megkönnyítve az adminisztratív munkát.

Chatler

A Chatler egy hazai fejlesztésű, amerikai befeketető támogatásával indult startup, amely a chatbotokra kínál hatékony alernatívát elsősorban nagyobb ügyfélszolgálattal rendelkező vállalalatok számára.

Feladatunk egy kiterjedt versenytárs elemzés után a cég weboldalának teljes újragondolása, újratervezése különös tekintettel a konverzió maximalizálásra és a lead gyűjtésre.

Prevital

Európa legnagyobb állateledel gyártójának, a PPF Europe-nak márkacsaládjába tartozó Prevital honlapjának megújításába az előző fejlesztővel való szakítás után kapcsolódtunk be.

A felület teljes újraépítésének eredményeképpen elértük, hogy az üzemeltetés, illetve a további fejlesztések probléma nélkül kivitelezhetők legyenek. Az ügyfél nyitott hozzáállásának köszönhetően az újraprogramozás mellett pár módosítással a felhasználói élményt is jelentősen javítottuk.

Az elsősorban a viszonteladók számára releváns információkat tartalmazó weboldal bemutatja a teljes Prevital termékpalettát, továbbá tartalmaz számos, az állatok etetésével kapcsolatos tanácsot. Nem utolsó sorban pedig 5 nyelven támogatja az értékesítést számos európai ország felé.

1
2 3