Menü

Blog

Szem ikon

Hogyan kezdj bele a blog írásba? 20 lépés a garantált sikerhez

Függetlenül attól mennyire vagy sikeres az online világban, kulcsfontosságú a mai modern marketingben, hogy kellő energiát fordíts egy üzleti blog ...

Bővebben
Szem ikon

A webfejlesztés folyamata – 10 lépés a sikerhez

Szinte mindegy, hogy egy hírportál oldalról, egy webshopról vagy egy kisvállalkozás bemutatkozó weboldaláról van szó, a webfejlesztés folyamatának főbb lépései szinte minden ...

Bővebben
Szem ikon

Webdesign trendek 2020 – 2021, avagy mit hoz a jövő a weben

A webdesign világa sokak számára jelent erőteljes inspirációt és a legtöbben már kíváncsian várjuk milyen újdonságok várnak ránk a jövőben. Éppen ezért egy alapos kutatást ...

Bővebben
Szem ikon

Hogyan lehet SEO barát egy webáruház kategorizálása?

Manapság naponta nyílnak új webáruházak: néhányan gyors eredményeket érnek el és pár év alatt vezető piaci szereplővé válnak, de jóval magasabb a sikertelen próbálkozások aránya. ...

Bővebben
Szem ikon

A leggyakoribb weboldal hibák 117 SEO audit adatai alapján

Mik azok a tipikus keresőoptimalizálási hibák, amellyel a magyar weboldalakon találkozunk? 117 SEO elemzés gyakorlati tapasztalatait gyűjtöttem össze ebben a cikkben. De mielőtt ...

Bővebben
Szem ikon

Mi az a CMS? Előnyök és hátrányok. Melyik CMS-t válaszd?

A CMS (Content Management System), vagyis a tartalomkezelő rendszer, olyan szoftver, amely speciális műszaki ismeretek nélkül segít a felhasználóknak egy weboldal tartalmának ...

Bővebben
Szem ikon

Dinamikus webes alkalmazás fejlesztése Java nyelven

Amennyiben szeretnéd megismerni a webfejlesztés alapjait, és kipróbálni, hogy milyen is alapvető építőkövekből összeépíteni egy dinamikus webes alkalmazást Java nyelven, akkor ...

Bővebben
Szem ikon

7 legjobb közösségi média automatizációs eszköz

A közösségi média lényege, hogy gyorsan reagáljunk a történésekre, a vásárlók igényeire, és az, hogy szórakoztassuk őket. Ám a bejegyzések megírása, képek készítése, a posztok ...

Bővebben
Szem ikon

Mi az a SWOT elemzés és hogyan csináld jól?

A SWOT (vagy magyarul GYELV) elemzés egy hihetetlenül egyszerű, mégis rendkívül hatékony eszköz az üzleti stratégia fejlesztésében, függetlenül attól, hogy egy induló vagy egy már ...

Bővebben
Szem ikon

Google Trends - teljes bemutató a használatához példákkal

A Google Trends segítségével bizonyos keresési kifejezések iránti érdeklődés elemezhető. A Google Trends abban segít, hogy a keresési kifejezések népszerűségét meghatározzuk ...

Bővebben
Szem ikon

Moodboard – a legfontosabb tudnivalók egy cikkben

A moodboard –ok olyan fizikai vagy digitális kollázsok, amelyek képeket, anyagokat, szöveget és egyéb design elemeket rendeznek olyan formába, amely aztán a végleges termék ...

Bővebben
Szem ikon

Linképítési technikák, amikkel növelheted organikus forgalmad

Az organikus forgalom növeléséhez foglalkoznod kell az off-page SEO-val, azaz a linképítéssel is. A linképítés során tudatosan menedzselheted a weboldaladra mutató külső ...

Bővebben
Szem ikon

Minden, amit a hashtag –ről tudnod kell. Hogyan kell használni, tippek és trükkök egy cikkben

A hashtag használata napjainkban szerves részét képezi az online kommunikációnak, ezért elengedhetetlen, hogy használd és tudd is használni. 

Bővebben
Szem ikon

Hogyan tölts fel egy blog cikket WordPress weboldaladra

Alábbi cikkemben segítséget szeretnék nyújtani azoknak, akik egy új blog cikket szeretnének WordPress weboldalukra feltölteni. Íme tehát a lépések:

Bővebben
Szem ikon

Versenytárs elemzés a gyakorlatban

A versenytárs elemzés segítségével megtudhatod kik a konkurenseid, milyen marketing stratégiát folytatnak, hogyan szerzik ügyfeleiket és mi az, amiben jobbak nálad. A ...

Bővebben