Menü

Facebook Offers új közösségi kupon megoldás

2012. szeptember 23. | 6696 |

Szeptember 21-én elindult a Facebook Offers szolgáltatása, amely a 400 rajongónál többel rendelkező oldalaknál jelenik meg automatikusan.

Az oldal tulajdonosa akciós ajánlatokat tehet közzé követői számára az új Facebook Offers nevű szolgáltatás segítségével.

Ezzel a megoldással a vállalkozások egyszerűen és gyorsan indíthatnak kuponos vásárlási kampányt. A látogatók az ajánlatokat "megvásárolhatják", megoszthatják, kedvelhetik, sőt akár hozzá is szólhatnak.

Az oldal rajongói egy kattintással hozzájuthatnak a kedvezményekhez, melyről a Facebook üzenetet és e-mail visszaigazolást is küld.

Nézzük hogyan működik

Kattints az új "Offer, Event +" gombra, majd a megjelenő listában az első "Offer" opcióra.

Három fajta ajánlat közül választhatsz: csak boltban beváltható, boltban és online is beváltható vagy csak online beváltható.

Az ajánlat létrehozásához válaszd ki a három fajta lehetőség közül a neked megfelelőt.

Csak online típusú ajánlat esetén az alábbi kép jelenik meg. Meg tudod adni az ajánlat webes elérhetőségét. Navigálj a weboldaladon az adott termékhez vagy szolgáltatáshoz és másold ki a címet a böngésző címsorából.

A második sorban pedig adj meg egy kupon kódot.

Csak boltban igényelhető ajánlat esetén az alábbi űrlapot kell kitölteni.

Válassz egy termék vagy szolgáltatás képet, gépeld be a max. 90 karakter hosszúságban az ajánlat szövegét, add meg a lejárat dátumát valamint azt, hogy hányan vehetik igénybe.

 

A jobb alsó sarokban az előnézet gombra kattintva meg tudod nézni, hogyan fogják a követőid látni a kész ajánlatot.

Ha minden rendben van a beállításokkal, a Set Budget gombra kattintva tudod megadni mennyiért szeretnéd hirdetni az ajánlatot. Az első próbálkozás még ingyenes, a többiért már fizetni kell.

 

Tusnádi István

Tusnádi István

a Usernet ügyvezető tulajdonosa. 2001 óta dolgozik webes projekteken, szakterülete az online stratégia alkotás és a webfejlesztés. Ügyfelei iparágukban piacvezető hazai illetve nemzetközi KKV-k és nagyvállalatok. Eddig több, mint 150 szakmai publikációja jelent meg, többek között az Origo, 24.hu, Piac & Profit és a Pénzcentrum oldalakon.

Tetszett a cikk? Ne maradj le az újdonságokról!

Iratkozz fel és havonta egyszer küldünk egy összefoglaló e-mailt!