A tökéletes céges rólunk / bemutatkozunk oldal titka

Menü

Usernet Blog

A tökéletes céges rólunk / bemutatkozunk oldal titka


A weboldalak többségénél a Rólunk menüpont a leglátogatottabbak között van, mégis azt látom, sokszor nagyon kevés energia jut a feltöltésére. A Rólunk menüpontra általában közvetlenül azelőtt kattint a látogató, mielőtt eldönti, hogy ügyfelünk lesz. Éppen ezért a tartalomnak és nyelvezetnek kulcsfontosságú szerepe van az ügyfélszerzésben. Az unalmas, sablonos szöveg itt nem fog működni, arra kell törekedni, hogy bizalmi kapcsolatot építs ki a látogatóban és minden információt megadj, amelyre szüksége van a döntés meghozatalához.

Hogyan készíts tökéletes „Rólunk” oldalt?

Mielőtt belevágnék a hogyanba, nézzük meg miért érdemes készíteni:

  • A „Rólunk” oldal általában a legnézettebb oldal a weboldalakon. Egy virtuális világban a  látogatók számára fontos, hogy tudják milyen cég illetve személyek állnak a weboldal mögött, mi a történetük, mi a küldetésük.
  • Az Rólunk oldal célja, hogy elmondja mi a weboldal célja, valamint alapvető információkat közöljön a cégről, a tulajdonosról, elérhetőségekről, munkatársakról… stb.
  • Azon túl, hogy alapvető információkat továbbít a látogató felé, a bizalomépítésben is fontos szerepe van. Kereskedelmi oldalak esetében kiemelten fontos tényező, hogy a látogató meggyőződjön róla milyen cég áll a webshop mögött, rendelkezik-e hagyományos üzlettel, probléma esetén kihez tud fordulni.

Milyen tartalommal legyen a Rólunk oldal feltöltve?

  • Alapadatok megjelenítése. Ki vagy, mi a cég neve, mivel foglalkozik a cég, mikor alapították, mi a weboldal célja?
  • Milyen személyek állnak a weboldal illetve cég mögött? Érdemes a tulajdonosokat, vezetést  bemutatni egy rövid önéletrajzzal és fényképpel.
  • Melyek a főbb tevékenységi körök, legfontosabb termékek?
  • Mi a cég erőssége? Miért érdemes minket választani?
  • Mi a cég küldetése, értékei, mottója?
  • Esettanulmányok, ajánlások ügyfelektől
  • Legfontosabb eredmények a cég életében
  • Pénzügyi információk
  • Garancia, megbízhatóságot építő adatok

Milyen formátumot használjak?

  • Mindenképpen olyat, ami segíti a látogatót a gyors eligazodásban.
  • Kerüld a túl hosszú összetett mondatokat és a túl sok szakkifejezést.
  • Használj felsorolásokat
  • A fontosabb adatokat emeld ki, de ne legyen túl sok félkövér formázás
  • A bemutatkozásnál és a cég történetének bemutatásánál nyugodtan használj személyes hangnemet, hogy a látogatók érezzék, hogy nem virtuális személlyel van dolguk.
  • Használj képeket, de ha lehet ne stock fotókat vásárolj, hanem valós képeket készíts. A munkatársakról, cég életéből, irodáról készült képek személyessé teszik az oldalt és bizalmat építenek a látogatóban.
  • Meséld el a saját történeted! Mikor alapítottad a céget, milyen fontosabb mérföldkövek voltak a cég életében, miért kötődsz a céghez, mi motivál téged a munkában?
  • Ha lehetőséged van rá, szúrj be egy rövid bemutatkozó videót
  • Az infografikák manapság nagyon népszerűek. Ha lehetőséged van rá, mutasd be a céged életét, tevékenységét egy infografikában.
  • Nyugodtan alkalmazhatsz némi humort is a bemutatkozásban, de ügyelj arra, hogy ne vidd túlzásba!

Néhány kérdés, aminek megválaszolása segít felépíteni a tartalmat:

  • Kik állnak a cég mögött? Fontos, hogy egy virtuális világban a látogatónak minél több megerősítést adjál arról, hogy valós személyek állnak a weboldal mögött, valós üzlettel vagy irodával és valódi ügyfelekkel.
  • Milyen garanciát vállalsz a tevékenységedre? Itt szerepelhetnek azok az információk, amelyek a személyes adatkezeléssel, garanciával, a weboldalon szereplő információk megbízhatóságával kapcsolatosak.
  • Mia cég küldetése, mottója?
  • Mivel foglalkozik a cég? Melyek a legfontosabb szolgáltatások, termékek?
  • Mi az amitől céged különbözik a többiektől? Miért érdemes téged választani?
  • Mi a cég múltja? A személyes és céges múltat is be lehet mutatni.
  • Vannak-e publikus pénzügyi információid amiket megjeleníthetsz?
  • Jövőkép. Milyen irányba fejlődik a cég, milyen új szolgáltatásai, termékei lesznek a jövőben?
  • Kitüntetések, elismerések, díjak.
  • Fontosabb partnerek, beszállítók megjelenítése
  • Sajtó információk


KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

SEO kontra SEM. Mi a különbség köztük?

SEO kontra SEM. Mi a különbség köztük?

A keresőmarketing (Search Engine Marketing) és a keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) talán a két leggyakrabban használt ...


Mi alapján rangsorolja weboldalamat a Google? A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) tényezők

Mi alapján rangsorolja weboldalamat a Google? A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) tényezők

Eheti cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb keresőoptimalizálási tényezőket, melyeket a Usernet Kft szakemberei is nap mint nap ...


Hogyan növelhetem az aktivitást Facebook oldalamon? 13 tipp az aktívabb és elkötelezettebb követőkért

Hogyan növelhetem az aktivitást Facebook oldalamon? 13 tipp az aktívabb és elkötelezettebb követőkért

Napjainkban a legtöbb felhasználó a Google-t és a Facebook-ot tekinti legfőbb információforrásának. Eheti cikkünkben bemutatunk 13 ...


Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

A közösségi médiában való jelenlét a mai világban kulcsfontosságú eleme egy vállalkozásnak. Nem csak azért, mert egyszerre akár ...


Miért szükségszerű weboldalad mobileszközre optimalizálni?

Miért szükségszerű weboldalad mobileszközre optimalizálni?

Azt már régen tudjuk, hogy világunk egyre jobban gyorsul. Több információ áll rendelkezésünkre mint valaha és információéhségünk is ...


Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

A reszponzív dizájnnál a neve is mutatja, hogy „válaszol” (response) az aktuális felbontásra. Ez annyit tesz, hogy monitorról, ...


Hogyan legyek népszerű az Instagram - on? 20 tipp a megvalósításhoz

Hogyan legyek népszerű az Instagram - on? 20 tipp a megvalósításhoz

Az Instagram elképesztően népszerű és tömegeket megmozgató közösségi oldal. Több mint 500 millióan használják, és naponta mintegy ...


Hogyan használjam ki a hírlevél küldésben rejlő lehetőségeket?

Hogyan használjam ki a hírlevél küldésben rejlő lehetőségeket?

Napjainkban egyre nagyobb jelentősége van a hírleveleknek. Ennek legfőbb magyarázata elsősorban, az okostelefonok elterjedésében ...