A tökéletes céges rólunk / bemutatkozunk oldal titka

Menü

Usernet Blog

A tökéletes céges rólunk / bemutatkozunk oldal titka


A weboldalak többségénél a Rólunk menüpont a leglátogatottabbak között van, mégis azt látom, sokszor nagyon kevés energia jut a feltöltésére. A Rólunk menüpontra általában közvetlenül azelőtt kattint a látogató, mielőtt eldönti, hogy ügyfelünk lesz. Éppen ezért a tartalomnak és nyelvezetnek kulcsfontosságú szerepe van az ügyfélszerzésben. Az unalmas, sablonos szöveg itt nem fog működni, arra kell törekedni, hogy bizalmi kapcsolatot építs ki a látogatóban és minden információt megadj, amelyre szüksége van a döntés meghozatalához.

Hogyan készíts tökéletes „Rólunk” oldalt?

Mielőtt belevágnék a hogyanba, nézzük meg miért érdemes készíteni:

  • A „Rólunk” oldal általában a legnézettebb oldal a weboldalakon. Egy virtuális világban a  látogatók számára fontos, hogy tudják milyen cég illetve személyek állnak a weboldal mögött, mi a történetük, mi a küldetésük.
  • Az Rólunk oldal célja, hogy elmondja mi a weboldal célja, valamint alapvető információkat közöljön a cégről, a tulajdonosról, elérhetőségekről, munkatársakról… stb.
  • Azon túl, hogy alapvető információkat továbbít a látogató felé, a bizalomépítésben is fontos szerepe van. Kereskedelmi oldalak esetében kiemelten fontos tényező, hogy a látogató meggyőződjön róla milyen cég áll a webshop mögött, rendelkezik-e hagyományos üzlettel, probléma esetén kihez tud fordulni.

Milyen tartalommal legyen a Rólunk oldal feltöltve?

  • Alapadatok megjelenítése. Ki vagy, mi a cég neve, mivel foglalkozik a cég, mikor alapították, mi a weboldal célja?
  • Milyen személyek állnak a weboldal illetve cég mögött? Érdemes a tulajdonosokat, vezetést  bemutatni egy rövid önéletrajzzal és fényképpel.
  • Melyek a főbb tevékenységi körök, legfontosabb termékek?
  • Mi a cég erőssége? Miért érdemes minket választani?
  • Mi a cég küldetése, értékei, mottója?
  • Esettanulmányok, ajánlások ügyfelektől
  • Legfontosabb eredmények a cég életében
  • Pénzügyi információk
  • Garancia, megbízhatóságot építő adatok

Milyen formátumot használjak?

  • Mindenképpen olyat, ami segíti a látogatót a gyors eligazodásban.
  • Kerüld a túl hosszú összetett mondatokat és a túl sok szakkifejezést.
  • Használj felsorolásokat
  • A fontosabb adatokat emeld ki, de ne legyen túl sok félkövér formázás
  • A bemutatkozásnál és a cég történetének bemutatásánál nyugodtan használj személyes hangnemet, hogy a látogatók érezzék, hogy nem virtuális személlyel van dolguk.
  • Használj képeket, de ha lehet ne stock fotókat vásárolj, hanem valós képeket készíts. A munkatársakról, cég életéből, irodáról készült képek személyessé teszik az oldalt és bizalmat építenek a látogatóban.
  • Meséld el a saját történeted! Mikor alapítottad a céget, milyen fontosabb mérföldkövek voltak a cég életében, miért kötődsz a céghez, mi motivál téged a munkában?
  • Ha lehetőséged van rá, szúrj be egy rövid bemutatkozó videót
  • Az infografikák manapság nagyon népszerűek. Ha lehetőséged van rá, mutasd be a céged életét, tevékenységét egy infografikában.
  • Nyugodtan alkalmazhatsz némi humort is a bemutatkozásban, de ügyelj arra, hogy ne vidd túlzásba!

Néhány kérdés, aminek megválaszolása segít felépíteni a tartalmat:

  • Kik állnak a cég mögött? Fontos, hogy egy virtuális világban a látogatónak minél több megerősítést adjál arról, hogy valós személyek állnak a weboldal mögött, valós üzlettel vagy irodával és valódi ügyfelekkel.
  • Milyen garanciát vállalsz a tevékenységedre? Itt szerepelhetnek azok az információk, amelyek a személyes adatkezeléssel, garanciával, a weboldalon szereplő információk megbízhatóságával kapcsolatosak.
  • Mia cég küldetése, mottója?
  • Mivel foglalkozik a cég? Melyek a legfontosabb szolgáltatások, termékek?
  • Mi az amitől céged különbözik a többiektől? Miért érdemes téged választani?
  • Mi a cég múltja? A személyes és céges múltat is be lehet mutatni.
  • Vannak-e publikus pénzügyi információid amiket megjeleníthetsz?
  • Jövőkép. Milyen irányba fejlődik a cég, milyen új szolgáltatásai, termékei lesznek a jövőben?
  • Kitüntetések, elismerések, díjak.
  • Fontosabb partnerek, beszállítók megjelenítése
  • Sajtó információk


KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

Új szerverre költöztünk

Új szerverre költöztünk

A minőségi webes szolgáltatások egyik alapkövetelménye a magas rendelkezésre állás. Ez azt jelenti, hogy a weboldal a nap 24 órájában, ...


Google Analytics - weboldal látogatottság mérés egyszerűen

Google Analytics - weboldal látogatottság mérés egyszerűen

A Google Analytics a legelterjedtebb ingyenes látogatottság mérő szoftver. Segítségével megtudhatjuk, hogy naponta hány látogató ...


Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

A közösségi médiában való jelenlét a mai világban kulcsfontosságú eleme egy vállalkozásnak. Nem csak azért, mert egyszerre akár ...


Online vásárlások felpörgetése Facebook remarketinggel

Online vásárlások felpörgetése Facebook remarketinggel

Vállalkozások számára ma már szinte elképzelhetetlen, hogy ne jelenjenek meg valamilyen formában közösségi platformokon. Határozottan ...


Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

A reszponzív dizájnnál a neve is mutatja, hogy „válaszol” (response) az aktuális felbontásra. Ez annyit tesz, hogy monitorról, ...


10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

Ha részese voltál már korábban egy weboldal projektnek, tudhatod mennyire fárasztó és problematikus a régi oldal lecserélése egy újra. ...


Tedd hatékonyabbá online marketing tevékenységet – 5 lépés a felülvizsgálathoz

Tedd hatékonyabbá online marketing tevékenységet – 5 lépés a felülvizsgálathoz

A marketing stratégiád megalkotása és végrehajtása alapos és megfelelő felülvizsgálat nélkül oda vezethet, hogy értékes energiákat ...


Online marketing eszközök vállalkozásod bővüléséhez

Online marketing eszközök vállalkozásod bővüléséhez

Vállalkozásod töretlenül fog fejlődni a jövőben? Minden bizonnyal – feltételezve – hogy kiaknázod a legújabb marketing eszközökben ...