Usernet Blog friss iparági hírekkel, cikkekkel, hasznos tudnivalókkal

Menü

Usernet Blog

BNI 205-ös csoport 10 perces előadás


A BNI Networking szervezet 205-ös csoportjában tartottam egy rövid 10 perces előadást arról, hogy kik vagyunk, mivel foglalkozunk, miért érdemes minket választani. 

BŐVEBBEN

Internetes marketing könyvelők és adótanácsadók részére


2016.04.26-án Egerben, az Adótanácsadó Egyesület által szervezett Országos Adójogi Konferenciára tartottam előadásomat “Internetes marketing könyvelők és adótanácsadók részére” témában. Előadásom célja, hogy újfajta megvilágításba helyezzem a szakma online érvényesülésének lehetőségeit, valamint olyan konkrét tanácsokkal lássam el a szakembereket, amelyeknek azonnal hasznát veszik cégükben.

BŐVEBBEN

A hírlevél küldés kulcsa: a tökéletes időzítés


A hírlevelek sikerének egyik kulcsa a pontos időzítés. Nem mindegy, hogy a hét melyik napján és milyen időpontban kerül kiküldésre a levél. Cikkünkben a nemzetközi trendeket és tapasztalatokat összefoglalva próbálunk meg választ találni a tökéletes megoldásra.

BŐVEBBEN

Online vásárlások felpörgetése Facebook remarketinggel


Vállalkozások számára ma már szinte elképzelhetetlen, hogy ne jelenjenek meg valamilyen formában közösségi platformokon. Határozottan kijelenthetjük, hogy még mindig a Facebook a legnépszerűbb csatorna a közösségépítéshez, felhasználók aktivizálásához. A Facebook igyekszik figyelmünket folyamatosan a hirdetési lehetőségek felé terelni, a rendszeres ösztönzés hatására, már sokan kipróbálhatták, hogy egy-egy poszt meghirdetése milyen eredményeket hozhat, bármiféle online marketing vagy PPC tapasztalat nélkül. Akár az is elképzelhető, hogy elméletben  erős vagy, de mi lenne, ha most kézzel fogható információt kapnál, hogyan állíts be teljesítmény alapú kampányokat Facebook-on. A hangsúly a teljesítményen van, váltsuk a kattintásokat konverzióra.

BŐVEBBEN

10 weboldal, amit érdemes átböngészned ha webfejlesztés előtt állsz


Egy weboldal fejlesztése minden esetben komplex folyamatokat érint, most egy olyan területet szeretnénk górcső alá venni amihez nem kell programozói szaktudás, az ember eldöntheti, hogy egy weboldal grafikailag megfelel-e az ízlésének vagy mégsem. Azért ezt ne intézzük el ilyen könnyen, hiszen szubjektív ízlések alapján nem érdemes eldönteni a dizájnkérdést. Vizsgáljuk meg,  hogy termékünkhöz, szolgáltatásunkhoz illeszkedik-e a kitalált megjelenés, lássunk bele célközönségünk fejébe, ne feledkezzünk meg a „user experience”-ről sem. Nem könnyű kérdés, egy része szinte teljesíthetetlen, ezért is gondoltuk, hogy bemutatunk 10 weboldalt, amelyre érdemes „odatévedni”. 10 nemzetközi fejlesztő cég saját weboldalán szemezgetünk és mutatjuk meg a legprofibb oldalon belüli megoldásokat, dizájn elemeket.

BŐVEBBEN

Google Analytics - Célok (konverzió) és Szűrők beállítása


A Google Analytics-ben lehetőségünk van konverziót mérni, vagyis különböző célokat állíthatunk be. Vállalkozásunk sikerességéhez jelentősen hozzájárulhatunk, ha nyomon követjük céljaink teljesülését, legyen az egy online vásárlás vagy egy feliratkozás megvalósulása. Továbbá cikkünkből azt is megtudhatod, hogy mire jók a szűrők és hogyan tudod beállítani őket.

BŐVEBBEN

Google Analytics - weboldal látogatottság mérés egyszerűen


A Google Analytics a legelterjedtebb ingyenes látogatottság mérő szoftver. Segítségével megtudhatjuk, hogy naponta hány látogató jön a weboldalra, honnan érkeznek, mennyi időt töltenek ott, mely oldalakat tekintik meg.  Az elkövetkezendőkben összefoglalom a Google Analytics használatának legfontosabb részeit és azokat a szolgáltatásokat, amelyekre minden weboldal tulajdonosnak szüksége lehet.

BŐVEBBEN

Bizalom építés eszközei a weboldalon


A nagy cégek növekvő népszerűsége sokszor a vállalatok megbízhatóságán alapul. Faragj stratégiai előnyt a hitelességből, kerekedj versenytársaid fölé a megbízhatóság marketingerejével! Tedd hitelesebbé a weboldalad, építs minél erősebb bizalmat a látogatóidban. Cikkünkből az is kiderül, hogyan!

BŐVEBBEN
1 2 3 4 14 15 16 17

KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

Google Analytics - weboldal látogatottság mérés egyszerűen

Google Analytics - weboldal látogatottság mérés egyszerűen

A Google Analytics a legelterjedtebb ingyenes látogatottság mérő szoftver. Segítségével megtudhatjuk, hogy naponta hány látogató ...


Linképítés aktualitások és stratégiák 2015-ben

Linképítés aktualitások és stratégiák 2015-ben

A linképítés egykoron a SEO egyik legkedveltebb és leghatásosabb ágazata volt, mára már azonban a hagyományos stratégiák egy része ...


Online vásárlások felpörgetése Facebook remarketinggel

Online vásárlások felpörgetése Facebook remarketinggel

Vállalkozások számára ma már szinte elképzelhetetlen, hogy ne jelenjenek meg valamilyen formában közösségi platformokon. Határozottan ...


Facebook biztonság és személyes adatvédelem 5 percben

Facebook biztonság és személyes adatvédelem 5 percben

A Facebook statisztikája szerint a közösségi oldal több, mint 900 millió aktív felhasználóval rendelkezik, akik naponta 250 millió ...


Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

A reszponzív dizájnnál a neve is mutatja, hogy „válaszol” (response) az aktuális felbontásra. Ez annyit tesz, hogy monitorról, ...


10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

Ha részese voltál már korábban egy weboldal projektnek, tudhatod mennyire fárasztó és problematikus a régi oldal lecserélése egy újra. ...


BNI 205-ös csoport 10 perces előadás

BNI 205-ös csoport 10 perces előadás

A BNI Networking szervezet 205-ös csoportjában tartottam egy rövid 10 perces előadást arról, hogy kik vagyunk, mivel foglalkozunk, miért ...


Internetes marketing könyvelők és adótanácsadók részére

Internetes marketing könyvelők és adótanácsadók részére

2016.04.26-án Egerben, az Adótanácsadó Egyesület által szervezett Országos Adójogi Konferenciára tartottam előadásomat “Internetes ...