Új CMS funkció: Google Maps térképpontok beszúrása egyszerűen

Menü

Usernet Blog

Új CMS funkció: Google Maps térképpontok beszúrása egyszerűen


Tartalomkezelő rendszerünket (CMS) új funkcióval bővítettük. Mostantól Google Maps térkép beszúrásához nem kell mást tenni, mint a térképpont címét beírni a cikk szerkesztésekor a "Google Térképpont" mezőbe. Mentés után a cikk végén automatikusan megjelenik a Google Térkép a megadott helyet mutatva.

Az alábbi kép a cikk szerkesztés részt mutatja, pirossal bekeretezve az új funkciót:

Az új funkció segítségével ha egy cikkhez konkrét cím kötődik, akkor az könnyen megjelölhető és bemutatható a térképen. Javasolt például referencia helyek megadásához, vagy egyéb cikkekhez kiegészítő információként. Lásd "A Google Campus Londonban" című cikkünket.

Az alábbi kép a Google Térkép automatikus megjelenítését mutatja a weboldalon:

A funkció előnye a többi tartalomkezelő rendszerben található megoldáshoz képest, hogy nem kell a Google Maps weboldaláról különféle kódokat másolgatni a CMS-be, ráadásul nem koordináták, hanem címek (pl.: 1094 Budapest, Ferenc körút 24.) alapján képes a térképppontot meghatározni.

Amennyiben ügyfeleinknek szükségük van CMS-ükbe erre a funkcióra, kérem jelezzék felénk és rövid időn belül beépítjük!



KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

SEO kontra SEM. Mi a különbség köztük?

SEO kontra SEM. Mi a különbség köztük?

A keresőmarketing (Search Engine Marketing) és a keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) talán a két leggyakrabban használt ...


Mi alapján rangsorolja weboldalamat a Google? A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) tényezők

Mi alapján rangsorolja weboldalamat a Google? A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) tényezők

Eheti cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb keresőoptimalizálási tényezőket, melyeket a Usernet Kft szakemberei is nap mint nap ...


Hogyan növelhetem az aktivitást Facebook oldalamon? 13 tipp az aktívabb és elkötelezettebb követőkért

Hogyan növelhetem az aktivitást Facebook oldalamon? 13 tipp az aktívabb és elkötelezettebb követőkért

Napjainkban a legtöbb felhasználó a Google-t és a Facebook-ot tekinti legfőbb információforrásának. Eheti cikkünkben bemutatunk 13 ...


Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

A közösségi médiában való jelenlét a mai világban kulcsfontosságú eleme egy vállalkozásnak. Nem csak azért, mert egyszerre akár ...


Miért szükségszerű weboldalad mobileszközre optimalizálni?

Miért szükségszerű weboldalad mobileszközre optimalizálni?

Azt már régen tudjuk, hogy világunk egyre jobban gyorsul. Több információ áll rendelkezésünkre mint valaha és információéhségünk is ...


Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

A reszponzív dizájnnál a neve is mutatja, hogy „válaszol” (response) az aktuális felbontásra. Ez annyit tesz, hogy monitorról, ...


Hogyan legyek népszerű az Instagram - on? 20 tipp a megvalósításhoz

Hogyan legyek népszerű az Instagram - on? 20 tipp a megvalósításhoz

Az Instagram elképesztően népszerű és tömegeket megmozgató közösségi oldal. Több mint 500 millióan használják, és naponta mintegy ...


Hogyan használjam ki a hírlevél küldésben rejlő lehetőségeket?

Hogyan használjam ki a hírlevél küldésben rejlő lehetőségeket?

Napjainkban egyre nagyobb jelentősége van a hírleveleknek. Ennek legfőbb magyarázata elsősorban, az okostelefonok elterjedésében ...