Menü

Usernet Blog

Google kereső helyezés tényezők 2012


Mellékeltem egy infografikát, amely a Google kereső helyezés tényezőket veszi górcső alá. A Google algoritmusa folyton változik és időről időre egyre bonyolultabb lesz. A fő kérdés az, hogy melyek azok a tényezők, amelyek a helyezéseket meghatározzák?

Ahogy a grafikán is látható, 6 fő helyezés tényező van, amelyek köré számos másodlagos tényező csoportosítható, de vannak önálló, máshoz nem köthető szempontok is.

A fő tényezők a következők:

Fontos megjegyeznem, hogy mivel a Google sem a ranksorolás szempontjait, sem pedig azok súlyát nyíltan nem publikálja, ezért ezek a "tények" a SEO szakemberek szubjektív tapasztalatain alapulnak.

Forrás: tagSEOBlog

 



KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

SEO kontra SEM. Mi a különbség köztük?

SEO kontra SEM. Mi a különbség köztük?

A keresőmarketing (Search Engine Marketing) és a keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) talán a két leggyakrabban használt ...


Mi alapján rangsorolja weboldalamat a Google? A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) tényezők

Mi alapján rangsorolja weboldalamat a Google? A legfontosabb keresőoptimalizálási (SEO) tényezők

Eheti cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb keresőoptimalizálási tényezőket, melyeket a Usernet Kft szakemberei is nap mint nap ...


Hogyan növelhetem az aktivitást Facebook oldalamon? 13 tipp az aktívabb és elkötelezettebb követőkért

Hogyan növelhetem az aktivitást Facebook oldalamon? 13 tipp az aktívabb és elkötelezettebb követőkért

Napjainkban a legtöbb felhasználó a Google-t és a Facebook-ot tekinti legfőbb információforrásának. Eheti cikkünkben bemutatunk 13 ...


Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

Közösségi marketing felületek vállalkozásoknak

A közösségi médiában való jelenlét a mai világban kulcsfontosságú eleme egy vállalkozásnak. Nem csak azért, mert egyszerre akár ...


Miért szükségszerű weboldalad mobileszközre optimalizálni?

Miért szükségszerű weboldalad mobileszközre optimalizálni?

Azt már régen tudjuk, hogy világunk egyre jobban gyorsul. Több információ áll rendelkezésünkre mint valaha és információéhségünk is ...


Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

Reszponzív weboldal készítés legfontosabb tudnivalók

A reszponzív dizájnnál a neve is mutatja, hogy „válaszol” (response) az aktuális felbontásra. Ez annyit tesz, hogy monitorról, ...


Online versenytás elemzés – a 6 fő szempont amire figyelned kell

Online versenytás elemzés – a 6 fő szempont amire figyelned kell

Versenytársaink megismerése az egyik kulcsa saját sikereinknek. Már a versenytársaink honlapjából rengeteg információt tudhatunk meg ...


A 9 legjobb hőtérképes honlapelemző eszköz

A 9 legjobb hőtérképes honlapelemző eszköz

A marketing egyik állandó kérdése, hogy pontosan mit promotáljunk, mire kíváncsi az ügyfél, mi vonzza az embereket? Ennek kiderítésére ...