Google kereső helyezés tényezők 2012

Menü

Usernet Blog

Google kereső helyezés tényezők 2012


Mellékeltem egy infografikát, amely a Google kereső helyezés tényezőket veszi górcső alá. A Google algoritmusa folyton változik és időről időre egyre bonyolultabb lesz. A fő kérdés az, hogy melyek azok a tényezők, amelyek a helyezéseket meghatározzák?

Ahogy a grafikán is látható, 6 fő helyezés tényező van, amelyek köré számos másodlagos tényező csoportosítható, de vannak önálló, máshoz nem köthető szempontok is.

A fő tényezők a következők:

Fontos megjegyeznem, hogy mivel a Google sem a ranksorolás szempontjait, sem pedig azok súlyát nyíltan nem publikálja, ezért ezek a "tények" a SEO szakemberek szubjektív tapasztalatain alapulnak.

Forrás: tagSEOBlog



KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

Keresőoptimalizálás 2015-ben – 10 trend, tipp és irányvonal

Keresőoptimalizálás 2015-ben – 10 trend, tipp és irányvonal

Milyen lesz a SEO 2015-ben? Sőt, milyen lesz 2-3 év múlva? Sok marketinges adna nagyon komoly összegeket, ha ezt a kérdést helyesen és ...


A Google bünteti a nem mobilra optimalizált weboldalakat

A Google bünteti a nem mobilra optimalizált weboldalakat

Április 21-étől a Google bünteti a nem mobilra optimalizált weboldalakat. Ha reszponzív (mobilra optimalizált) vagy, előrébb rangsorolsz ...


Facebook biztonság és személyes adatvédelem 5 percben

Facebook biztonság és személyes adatvédelem 5 percben

A Facebook statisztikája szerint a közösségi oldal több, mint 900 millió aktív felhasználóval rendelkezik, akik naponta 250 millió ...


10 tipp a hatékony Facebook post írásához

10 tipp a hatékony Facebook post írásához

Több, mint 1 milliárd regisztrált látogatóval a Facebook messze a legnépszerűbb közösségi oldal. Természetes, hogy az üzleti ...


10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

Ha részese voltál már korábban egy weboldal projektnek, tudhatod mennyire fárasztó és problematikus a régi oldal lecserélése egy újra. ...


Tipográfia a weben

Tipográfia a weben

A tipográfia elősegíti a weboldalon megjelenő szöveges tartalom könnyű olvashatóságát és az általa hordozott információ gyors ...


Hogyan készíts egy jó hírlevelet? 12 lépés

Hogyan készíts egy jó hírlevelet? 12 lépés

A hírlevél (és általában az e-mail marketing) a leghatékonyabb marketingcsatornád lehet, ha jól csinálod.

De hogyan kell ...


Hogyan kérj weboldal készítésre árajánlatot?

Hogyan kérj weboldal készítésre árajánlatot?

Ha dolgoztál már weboldalkészítőkkel, akkor valószínűleg tudod, hogy mire vagyunk kíváncsiak, ha megbízol minket. Ha még nem, ...