Google kereső helyezés tényezők 2012

Menü

Usernet Blog

Google kereső helyezés tényezők 2012


Mellékeltem egy infografikát, amely a Google kereső helyezés tényezőket veszi górcső alá. A Google algoritmusa folyton változik és időről időre egyre bonyolultabb lesz. A fő kérdés az, hogy melyek azok a tényezők, amelyek a helyezéseket meghatározzák?

Ahogy a grafikán is látható, 6 fő helyezés tényező van, amelyek köré számos másodlagos tényező csoportosítható, de vannak önálló, máshoz nem köthető szempontok is.

A fő tényezők a következők:

Fontos megjegyeznem, hogy mivel a Google sem a ranksorolás szempontjait, sem pedig azok súlyát nyíltan nem publikálja, ezért ezek a "tények" a SEO szakemberek szubjektív tapasztalatain alapulnak.

Forrás: tagSEOBlog



KERESŐ

OK

LEGFRISSEBB

Minden, amit a konverzióról valaha tudni akartál

Minden, amit a konverzióról valaha tudni akartál

Az utóbbi években fellángolt a magyar online marketing is, és megtanultunk egy régi-új „mérőszámot”, a konverziót. Régen a ...


Keresőoptimalizálás 2015-ben – 10 trend, tipp és irányvonal

Keresőoptimalizálás 2015-ben – 10 trend, tipp és irányvonal

Milyen lesz a SEO 2015-ben? Sőt, milyen lesz 2-3 év múlva? Sok marketinges adna nagyon komoly összegeket, ha ezt a kérdést helyesen és ...


Facebook biztonság és személyes adatvédelem 5 percben

Facebook biztonság és személyes adatvédelem 5 percben

A Facebook statisztikája szerint a közösségi oldal több, mint 900 millió aktív felhasználóval rendelkezik, akik naponta 250 millió ...


10 tipp a hatékony Facebook post írásához

10 tipp a hatékony Facebook post írásához

Több, mint 1 milliárd regisztrált látogatóval a Facebook messze a legnépszerűbb közösségi oldal. Természetes, hogy az üzleti ...


10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

10 dolog amit a weboldal élesítése előtt feltétlenül ellenőrizned kell

Ha részese voltál már korábban egy weboldal projektnek, tudhatod mennyire fárasztó és problematikus a régi oldal lecserélése egy újra. ...


Tipográfia a weben

Tipográfia a weben

A tipográfia elősegíti a weboldalon megjelenő szöveges tartalom könnyű olvashatóságát és az általa hordozott információ gyors ...


Teljes körű webes jogi tanácsadás

Teljes körű webes jogi tanácsadás

Kiemelten fontos a megfelelő adatkezelés biztosítása a webes felületeken, mivel  a felhasználók többsége aggódik amiatt, hogy az ...


Hogyan készíts egy jó hírlevelet? 12 lépés

Hogyan készíts egy jó hírlevelet? 12 lépés

A hírlevél (és általában az e-mail marketing) a leghatékonyabb marketingcsatornád lehet, ha jól csinálod.

De hogyan kell ...